close

終於明白點解大人會想返去孩童既時間,原來大人既世界,真係好複雜.......

我後悔太早進入大人既世界,當初朋友同媽媽話我單純,我都只係一笑置之

到今日,我先知原來係真.....我將好多野都諗得太過簡單

我自以為自己好識處理人際關系,自以為好識人情世故,自以為自己無所謂既負能量

但係原來負面情緒一直都係我身上,但係我扮睇唔到,或者.....我真係睇唔到

今日咁多咁多既負能量加埋,終於爆左.......

但係我唔知同邊個講,D野好難解釋

我惟有用文字打出黎,或者偷偷一個人發洩......

大人既世界真係唔岩我,或者我未做好準備去面對佢

總之......惟有做返果個癲癲傻傻,唔會唔開心既我

arrow
arrow
    全站熱搜

    st.strange.ep 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()